Trött på folk som inte gör sitt jobb

Just nu är jag så himla trött på grupparbetet i OB-klassen. Det är svårt att sätta ihop ett arbete när folk inte kan leverera sitt jobb i tid. Men jag antar att jag får vänja mig, är ju trots allt bara första terminen och uppvärmning. Träffade iaf upp Myles i skolan vid 20.00 och satt i ca 3 timmar och försöka få ihop en rapport. På tisdag ska rapporten in och innan dess finns det helt klart en del att göra.


I helgen har det varit helgdag men eftersom människorna här älskar att vara lediga, lägger dem alla röda dagar på måndagar, så nästan alla ställen är stängda imorgon. Men vi på Bond är förståss igång, här kan vi inte ens skippa en dag utan att ligga efter, fullt ös medvetslös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0