Tisdag

Började dagen på gymmet med 7 km löpning samt en del styrka. Det är perfekt för mig att hinna träna innan klasserna startar + att jag är klar för dagen träningsmässigt.

Mina nya skor är riktigt sköna att träna i

Efter en tuff morgon på gymmet hade jag accounting i två timmar, det blev två riktigt underhållande timmar. Inte varje dag man kan skratta under sin accounting lektion. Vid lunchtid var det raka vägen till O.B-klassrummet för en ny utmaning; att bestämma projekt för terminen. Min grupp fortsatte att brainstorma och väl färdiga gjorde vi en anonym ranking av förslagen. Extra roligt var att mitt förslag hamnade i topp. Men eftersom vi måste få projektet godkänt först har vi gjort en topp-5 lista. Det finns både för- och nackdelar med de olika förslagen. Ska bli riktigt intressant och se vad alla de andra grupperna lyckats få fram för förslag.

Jag fick även se vad vi ska göra i kursen och med projektet och jag kan väl säga så mycket som att jag kommer ha häcken full framöver. Om jag tyckte jag hade mycket innan så var det bara en bråkdel av vad som nu står på mitt schema. Att hoppa av netballaktiviteterna känns mer och mer som helt rätt beslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0