Talet klart

Blev precis klar med mitt första "riktiga" tal i Public Speaking klassen, det första tal som faktiskt betygsätts. För er som missat så ska jag hålla mitt informativa tal om svenskt godis och vad det är som är så speciellt med det. Jag har varit riktigt duktig och inte ens öppnat min Djungelvrålspåse jag fick i förra veckan, den ska nämligen med och självklart ska mina klasskamrater få smaka på saltlakrits. Haha, gissa hur många som kommer spotta ut den salta apan.

Blir till att öva några gånger och sedan skriva ett fåtal stödord när jag känner mig redo. Ska bli intressant och se vad alla andra ska tala om.

På onsdag kommer riva upp påsen och jag kan garantera att ingenting kommer finnas kvar när kvällen är över.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Smart val av ämne! Ska bli kul att höra vad alla tyckte.:) När får vi se videon från när du blev hypnotiserad?? Innebandy-reunion på lördag - vi kommer sakna dig då!! Men vi kanske ska Skypa då?:)

Kram & lycka till!

2010-06-07 @ 21:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0