Talet gick bra

Mitt tal i onsdags gick bra men när jag var klar mindes jag ingenting av vad jag sagt, antar att jag var nervös. Det var en hel del roliga saker som vi fick lära oss, exempelvis hur man viker en tröja på kortast möjliga tid, hur man dansar salsa och någon annan dans som tydligen är ett måste här i Australien. Nu är det bara att börja ladda för nästa vecka då det är dags för toga speech. Talet ska hållas utomhus precis där alla går förbi hela tiden mellan klasserna.

Ovanför det oranga på bilden ska vi stå


Det kommer garanterat att komma fler människor än vanligt för att lyssna och självklart ska vi bära en toga. 

Provade på att bära en toga redan under första veckan (O-week), den här gången lär det behövas både långkalsonger och tjocktröja under

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0