Saltlakritsen spottades ut

Mitt tal i public Speaking gick rätt bra, bortsett från att jag fick göra om starten eftersom en tjej i min grupp gjorde ett tal om godis precis innan jag skulle upp(läs: blev lite panikslagen för en sekund). Blev en akutlösning som resulterade i ett bra omdömme från läraren. Mina salta lakritsapor (läs: djungelvrål) spottades ut och det var rätt skoj att se gruppens reaktioner, läraren ville inte spotta så hon hoppade runt på stället och valde att skölja ner med vatten.

Vad var det jag sa, påsen var slut innan kvällen var över...sjukt gott med Djungelvrål!

Nästa vecka ska vi tänja på gränserna igen och sjunga, dansa eller göra en facedance inför klassen...haha, kommer bli galet skoj. Funderar på att göra en version av "små groderna" eftersom midsommar närmar sig.

Jag visste inte vad en face dance var så läraren visade ett klipp

Mmm varför inte, jag gjorde ju redan bort mig under hypnosen så varför inte fortsätta i samma bana ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0