One down several to go

Oj oj oj...ungefär så kan man summera allas blickar när vi öppnade tentan för Organizational behaviour klassen idag. Läraren hade i 3 avsnitt summerat ihop frågor på precis allt vi gått igenom på 7 veckor. Det var 9 artiklar, 7 kapitel och säkert 100 ord för mig att kunna. Jag fick smått panik de första 10 minutrarna när jag började läsa de första frågorna (de var flervals frågor). Jag var tuvungen att sluta skriva och bara gå igenom hela tentan fråga för fråga och göra små noteringar. Det var galet mycket att skriva och det var en hel del personer som slängde in handduken redan efter 20 minuter. Jag skrev bokstavligt talat i 90 minuter och hade kramp i armen, det märks att jag inte är van att skriva för hand.

Hur gick det då?
Ja, antingen riktigt bra eller precis godkänt, jag tror inte jag fick underkänt iaf *håller tummarna*. Det är svårt att avgöra, det beror helt på hur han bedömmer vissa svar, men i det stora hela var du körd om du inte kunde använda rätt ord. Min svåraste del var flervalsfrågorna som i stort sätt är alla andras lättaste del. Några av frågorna fattade jag inte ens vad de frågade efter och bara fyllde i ett svar. Vem vet, turen kanske var på min sida idag.

Skönt att det äntligen är över!

Dags att öva på mitt Toga speech


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0