Mycket nu

Jag visste att jag skulle komma till det här stadiet förr eller senare. Det är sjukt mycket att göra och det beror nog mest på projektarbetena. Det är inte det lättaste att få ihop exempelvis 7 personers schema med klasser och frididsintressen i en klass för att sedan göra likdant i två andra klasser, inte ens jag som är van att planera får ihop ekvationen.


Idag har iaf min OB-grupp kommit ett steg närmare slutmålet, vårt projektförslag gick igenom och det blev till slut en kombination av två av våra förslag. Det känns faktiskt bra men precis som läraren sa, vi har mycket jobb framför oss. Nu hoppas jag bara att alla drar sitt strå till stacken för annars kommer jag vara ett antal hårstrån fattigare när terminen är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0