Mycket gjort, mer väntar

Veckan börjar gå mot sitt slut och det innebär några dagar närmare mina midterms. Lämnade in min Personal Journal för OB klassen idag, en dag för tidigt *klapp på axeln*. Jag var även och hämtade våran Business Plan för samma klass och vi fick 8 av 10 vilket känns bra. Känns skönt att kunna beta av saker och ting.

Midsommar hemma, midterms här....närå, så illa är det inte, ska nog hinna med en och annan snaps också. Önskar att jag idag hade kunnat vara hemma i Sverige för att fira min brors födelsedag. Men som plåster på såren för att jag inte är där, bestämde jag mig idag för att hylla honom i mitt tal i nästa vecka eller veckan därpå, beror lite på temat vi har. Ska nog komma på något bra! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0