Kreativa Garpen var i farten

Idag var det Toga speech på schemat. Vi samlades i klassrummet, tog på oss våra togas och sedan begav vi oss ner till skolans mittpunkt. Inte nog med att en massa studenter var nyfikna och stannade till, vi utsattes för en massa nya moment som vi var tvungna att hantera. När en tjej var mitt i sitt tal började skolans klocktorn spela Australiens nationalsång. Inte ens en stor karl skulle kunnat ha överrösta musiken. Mitt tal gick helt ok, kände direkt efteråt att jag nog snackade lite för fort men själva innehållet är jag nöjd med. Ska bli intressant och se vad jag får för betyg.

Jag behövde någonting att visa upp till dagens tal så jag slog ihop mina 3 huvuddelar:

En glittrig hatt, ett kort på min bror och ett hjärta. (bilden är tagen bakifrån så min bror fortfarande får förbli okänd). Notera mina två topps som jag satt dit som stöd =) Kreativa Garpen var i farten idag, skönt att den sidan fortfarande finns kvar i mig med tanke på all stress under den senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0