Jag har sista ordet

Vårat projekt i OB klassen har fungerat väldigt bra fram till idag. Det var ingen rolig stämning i gruppen idag kan jag lova, en person försöker ta över hela showen och alla andra tycker någonting annat. Eftersom jag är CEO har jag sista ordet, vilket är bra i det här fallet. Hela projektet går ju ut på att utvärdera vårt grupparbete och inte så mycket om själva projektet så därför vill jag göra det enkelt. Det är bättre att vi gör ett litet projekt och gör det bra än att vi försöker ge oss på ett megaprojekt och inte slutför det. Har en del tuffa beslut att ta, men tänker sova på saken och gå efter min magkänsla...brukar ge bäst resultat!


Vi har läst om de olika faserna en grupp går igenom och det som hände idag var storming-fasen, den borde ha kommit typ i början av förra veckan så vi ligger lite efter gällande faserna, men alla grupper är ju olika. Men oavsett stämningen i gruppen tycker jag faktiskt att det är lite skoj att se hur alla reagerar när saker och ting händer.

Det blir nog bra till slut, jag ska nog ro även denna båt i land...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0