Hatar vending machines

Ni vet de där maskinerna som finns på perrongerna, vending machines som de kallas här i Australien. Jag hatar dem! Idag stoppade jag i mina pengar och knappade in numret på min vara. Den lilla järngrejen började röra på sig men eftersom varan låg lite konstigt, ramlade den aldrig ner i själva "varukorgen", med andra ord fick jag inte det jag ville ha. Ja, jag försökte spara, slå och knuffa omkull maskinen men det gick inte. Slutligen bestämde jag mig för att slänga i lite mer pengar och köpa samma vara igen, helt i onödan för jag ville ju bara ha en, inte TVÅ

Så från och med nu bojkottar jag alla vendings machines.

foto: blackoutisthenewpink.wordpress.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0