Blev sent igår

Satt uppe till 02.00 igår och kollade på livesändningarna från bröllopet. Är så sjukt glad att SVT körde livesändning, man inser först när man varit borta från Sverige ett tag hur mycket man älskar landet, iaf under sommaren =)

Med tanke på att jag startade den här dagen lite senare än vanligt (läs: tog sovmorgon) tänkte jag faktiskt göra lite nytta nu medan tvättmaskinen rullar i bakgrunden. Sedan blir det att hänga tvätt, massor av tvätt.


Igår hann jag även med en Skypedejt med bästa L, som vanligt snappade vi upp allt precis som om det var igår. Jag blev så avis när jag hörde att hon skulle till landet och spela golf....åhhh, jag vill också följa med!

Från vår relaxtripp till Turkiet förra sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0