Week of hell

Öppnade precis kalendern för att skriva in datum och tid för mitt sista tal i Public Speaking. Insåg då att vecka 11 kommer bli the week of hell. Vi använder skolveckor på Bond dvs. veckan 1-14 och vi är nu i slutet av vecka 9. Jag måste börja styra upp alla arbeten redan nu för just nu har jag följande under vecka 11:

Tisdag - outline + powerpoint ska lämnas in för Onsdagens tal
Onsdag - Mitt sista tal i Public Speking och det tal som ger flest % till slutbetyget
Torsdag - Accounting projektet klart och inlämnat
Fredag - OB-personal Journal 2 inlämnad

Antar att detta är ytterligare en lärdom, vecka 11 på Bond är the week of hell!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Couldn't agree more!!!

2010-07-15 @ 03:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0