Tankarna rullar

Äntligen är alla midters över, det ger mig lite andrum innan det är dags för alla inlämningsuppgifter, presentationer och grupparbeten. Nu när mitt fokus ändrat riktning har tankarna börjat rulla. Jag hade ett riktigt intressant möte på skolan i måndags så nu blir till att vänta, tänka, brainstorma och invänta svar.


Annars har veckan startat i ett rasande tempo. Imorgon är det gruppredovisning av vår analys av Daniels tal till Victoria. Det finns anledningar till varför jag ibland hatar grupparbeten. Imorgon blir det riktigt intressant och se hur det går för min grupp. Vi har haft en gemensam träff på 10 minuter, japp ni läste rätt och imorgon är det dags att glänsa...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0