Operation storstädning

Konstigt att vakna upp och inte riktigt ha några måsten för dagen. Blev lite rastlös efter gympasset så jag drog i gång operation storstädning. Det är helt sjukt hur mycket damm det blir pga. heltäckningsmattorna. Det är grymt sköna men inte direkt så hygieniska.

Igår hade min flatmate en middag tillsammans med sjukt mycket folk. Med tanke på att hon inte är så värst bra på att plocka undan efter sig var jag förvånad över att det var så städat i köket när jag vaknade imorse. Slår vad om att hon betalade någon av sina polarna att städa åt henne. Tydligen är det stor middag ikväll igen, vi får väl se om det är lika rent imorgon bitti...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0