One down 6 to go

Idag blev jag klar med min uppgift som skz vara inlämnad senast på fredag. Nu återstår det bara 6 st saker i form av 4 arbeten, ett tal och en presentation. Sedan väntar sluttentorna. Jag hoppas jag och Stephan blir klara med vårt accountingarbete på fredag så jag bara har 3 uppgifter i nästa vecka.

Utnyttjade skolans Learning Center idag och fick hjälp att gå igenom mitt arbete. Det är verkligen jättebra att vi internationella studenter har möjlighet att få hjälp med grammatiken i våra arbeten. Jag antar att även en del Australienare tittar in där mellan varven. Hjälpen finns ju så varför inte utnyttja den.

Bokade även in ett möte med min Advisor idag för att gå igenom de ämnen jag ska läsa nästa termin. Måste verkligen dubbelkolla att det är rätt ämnen som står på min timetable eftersom jag redan läst en del ämnen. På fredag kommer jag med största sannolikhet lägga mitt schema för nästa termin. Kommer kännas lite konstigt att plötsligt få nytt schema att gå efter nu när man kommit in i rutinerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0