Möte x 2 väntar

Sitter just nu och försöker bli klar med mina accountinguppgifter inför morgondagens tutorial. Måste även fixa till min del av grupparbetet så det blir med andra ord accounting hela kvällen.


Imorgon ska jag vara i skolan vid 09.00 för möte med min advisor. Förhoppningsvis kan jag då även lägga det nya schemat för nästa termin. Vore skönt att få det ur världen plus att jag har en massa CSN-papper som skolan måste fylla i.

Efter första mötet ska jag promenera iväg till Burleigh Heads för ett annat möte. Vi får väl se om jag ens hittar dit. Sedan jag flyttade till Australien har jag nämligen blivit expert på att gå vilse.

Eftermiddagen imorgon blir som ikväll, accounting för hela slanten! Jag hoppas verkligen vi blir klara med vårt grupparbetet imorgon så jag iaf kan bocka av en sak på min lista.

Back to my books!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0