Lång dag

Igår var det full rulle hela dagen, började morgonen med möte med min advisor. Lyckades inte prata mig ur Business Law kursen även fast jag redan läst en internationell Business Law kurs...försöka kan man ju alltid =)
Fixade även ett nytt schema för nästa termin men på något underligt sätt lyckades jag sabba schemat, så nu måste jag vänta på att min advisor hjälper mig med sista ämnet. Ibland blir jag så trött på mig själv!

Efter mötet på skolan promenerade jag till Burleigh Heads, tog ca 40 minuter. Väl framme hade jag ett väldigt intressant möte med en person som jag garanterat kommer försöka få som mentor på ett eller annat sätt.

Efter mina möten var det lektion + grupparbete. Jag var hemma vid 20.30 och då väntade en gemensam middag tillsammans med mina flatmates. Vi satt och pratade och skrattade till 01.30 då jag var tvungen att slänga in handduken.

Gårdagen var intensiv och lång men riktigt givande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0