Karate Kid är en barnfilm

Hängde med Sara i fredags kväll och åkte till Robina Town Center och kollade på Karate Kid. Jag vet inte vad jag ska säga mer än att det verkligen var en barnfilm. Jag trodde filmen skulle vara mer som orginalfilmen men den nya Karate Kid kändes verkligen som en barnfilm. Oavsett vårt filmval var det skoj att hänga med Sara och få en update från veckan.


En rolig sak som hände och som händer titt som tätt är att jag plötsligt börjar prata engelska med svenskar eller tvärtom, pratar svenska med aussiemänniskorna. Under filmen skulle jag kommentera någon och började plötsligt prata engelska med Sara, som i sin tur började skratta. Det tar fortfarande ett tag för min hjärnan att koppla om och byta språk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0