Huvudvärk & det är bara tisdag

Kom hem vid 22.00 efter en lång dag med lektioner samt fyra timmars grupparbete i accounting, ja det arbetet som vi trodde vi skulle bli klara med för en vecka sedan. Vi fick iaf några positiva nyheter under dagen; accountingarbetet behöver inte lämnas in förrän på fredag, en extra dag att rabbla siffror.

Inte nog med att det är helvetesveckan, vädret suger mer än vanligt. Idag har det verkligen spöregnat och det var en rätt rolig syn att se alla elever och lärare springa mellan byggnaderna och plaska runt i vattnet.

Noterat från Bonds computer lab

- Jag är inte ensam med att ha häcken full, jag har aldrig sett så många elever sittandes i skolan efter 9-tiden tidigare. Vår gemensamma nämnare...alla ser lika uppgivna ut.

Dagens Minus
- Jag kan meddela att jag har världens huvudvärk just nu och det är bara tisdag

Dagens Plus
- Jag har bara 2 inlämningar och ett tal kvar (2 saker avklarade)

- Vi har nästa nått vårat mål för OB-projectet, bara 10 mobiler kvar

Ska stänga ögonen nu och jag hoppas verkligen att huvudvärken är borta när jag vaknar imorgon...

3 days to go!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0