Grym lördag

Började dagen med en tenta, resten av dagen spenderade jag i Surfers med Sara som precis landat i Australien. Det blev en heldag med både lunch, middag, öl och en massa snack. Skönt att få komma iväg från allt som har med skolan att göra och bara umgås och känna/se stadspulsen turiststråket.


Jag och Sara gick på SMH (Sälj & marknadshögskolan) tillsammans och åkte även till New York tillsammans som en del av ett projektarbete vi gjorde. Nu möts våra vägar igen på Bond, men innan dess har Sara en massa tid att njuta av Australien, medan jag själv sitter i skolbänken. Lite lagom avundsjuk!

Det var lite liv på stranden trots vinter och allt

Dags att hoppa i säng för imorgon har jag en massa att göra innan veckan börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0