Grym kväll

Vilken kväll, jag har skrattat, skrikit mig hes, tappat luften och dansat. Matt var snäll nog att hämta upp mig och Basia vid plugget, sedan bar det av till ScreamWorld där vi även träffade Matts polare. DreamWorld, vilket ställe, påminde mig en en del av USA och Sixflag. Jag gillar som sagt inte höjder med efter förra årets försäsongsträning på Grönan har jag lärt mig att falla för grupptrycket ;)

De hade släckt ner stället så vi sprang mer eller mindre runt i mörker. Det spelades grym musik kvällen lång och köerna var väldigt korta. Vi hann med att åka en massa attraktioner och det var superskoj att få springa runt som ett litet barn, även om jag mådde smått illa mellan varven.

Jag hade inte med mig min kamera med min Iphone lyckades iaf ta några bilder även om kvalitén suger.

I kön till sista attraktionen bestämde vi oss för att leka lite med ansiktsfärg...don´t ask...haha, Basia ville ha en mustasch

Det var sjukt häftiga laserstrålar över hela parken, värsta discot ;)




Btw, berg-o-dalbanan på motorcykel var fasiken den coolaste upplevelsen ever på en nöjespark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0