En tenta kvar och Public Speaking afton

Två tentor är avklarade, en återstår. Sist skrev vi tentan på en fredagkväll, den här veckan blir det en lördag morgon. Har i och med tentan fått ledigt hela onsdagen och har bara en lektion på torsdagen så jag har gått om tid att plugga. Annars går nu våra ämnen från midterms in i fasen med grupparbeten, alla har minst ett grupparbete att ta tag i och har du otur har du 4. Själv har jag 3 + en tenta så jag har fullt upp.

Imorgon är det dags för Public speaking afton. Vi är ca 50 elever som ska hålla ett tal mellan 1 minut och 1.30. Lätt kan tyckas men med alla riktlinjer vi fått är det fasiken rätt svårt. Känns som man knappt hinner börja förrän man ska vara klar. Man får ta med sig vänner och familj så jag har ingen aning om hur många som kommer dit. Talet går ut på att få någon sorts reaktion från publiken. Det ska bli riktigt skoj, ser verkligen fram emot imorgon kväll.

Mitt overheadpapper för morgondagen. Försök få ihop en story av de fyra bilderna om ni kan =)

Kommentarer
Postat av: leniz

De tre första kan jag få ihop, men den där sista vad det nu är köttfärs? Men jo hej nu vet jag vad den sista också står för om det är köttfärs! Jag ryser...

2010-07-05 @ 11:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0