Bra känsla i kroppen

Under de senaste dagarna har jag haft en bra känsla i kroppen (läs: bortsett från träningsvärken). Det är svårt att beskriva men jag känner mig glad och lycklig över att vara här i Australien (trots vädret). Vet inte om det beror på att stressen från tentorna lagt sig och jag kommit in i allt nu. Men jag vet att livet känns lite lättare nu iaf.


Jag tror att saker och ting kan hända bara man tror på sig själv. Sliter man hårt för det man vill kommer man att lyckas. Men vägen fram till målet kan vara en lång "resa" men det är lite upp till dig själv också. Jag vet varför jag kom hit till Australien och varför jag valde att plugga på Bond. Det kommer bli min livs investering och förhoppningsvis får jag också ut exakt det jag vill av upplevelsen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0