Allt blåste iväg

Idag var det min och Dereks tur att sitta under the Arch och informera alla om vårt projekt. Det började bra men sedan tog stormvindarna över och allt blåste iväg. Jag stod mest och skrattade medan Derek och några andra sprang runt som yra höns och försökte få tag på alla lappar. Vi fick iaf in ett par telefoner och med tanke på att vi precis implementerat projektet, känns det som en bonus att telefonerna droppar in. Annars hade vi mest räknat med att informera alla under första veckan.


Idag kollade jag även upp om jag kunde hitta en dräkt som liknar en telefon. Mailade lite med ett stort uthyrningsställe men de hade aldrig sett en telefondräkt så de trodde jag skulle få svårt att hitta en. Det hade annars varit en kanonidé, jag hade till och med offrat mig och sprungit runt i den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0