Värsta veckan på länge

host host

Den här veckan har varit allt annat än bra. Det började redan förra söndagen då min dator åkte i golvet och dog. Jag kunde rädda vissa bilder samt lite annat men hela min skolmapp försvann. Jag fick lära mig den hårda vägen att jag nu måste ta backup på backup. 

På grund av datorn fick jag göra om 2 uppsatser, vilket gjorde att jag spenderade all min tid i skolans batlab. I söndags var jag där till 02.00, samma sak i måndags och i tisdags var jag hemma vid 04.00. Jag sov 12 timmar på 3 nätter, något jag verkligen hoppas att få slippa framöver. All stress kombinerat med datorkraschen har även gjort mig sjuk, allt på en gång.

Idag blev jag iaf lite glad när jag hittade svenskt godis i brevlådan...tack tjejer!

Nu har jag en uppsats kvar i veckan sedan är det dags att börja plugga på sluttentorna...jag ser ljuset i tunneln, thank god!

Dags för sjuklingen att krypa under täcket och se på film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0