Världens godaste efterrätt

Igår var jag på julfest med mina arbetskamrater, det var riktigt snällt av dem att bjuda med mig även fast jag bara jobbat där max en dag i veckan. Vi åkte in till Broadbeach och åt på ett ställe med Medelhavsmat. Det var verkligen supergott, efterrätten var den godaste efterrätten jag ätit i mitt liv, enkelt men otroligt gott. Det var lite utav en chokladbomb, en chokladruta täckt med hemmagjord chokladsås och bär till det + jordgubbar. Mums, är allt jag har att säga. Vi hade riktigt trevligt och jag är verkligen glad att jag lärt känna alla dessa människor.

Kändes inte direkt som en julmiddag i svenska ögon men vad gör det, skoj att få göra någonting annat än plugga till finals.


Blir nog ingen julskinka för mig i år heller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0