Tips från instruktören

En fördel med att det har regnat sedan jag skrev sista tentan är att jag har kommit igång rejält med träningen. Imorse var jag på det enda spinningpasset för dagen, det märktes väldigt tydligt att det bara fanns ett pass idag. För första gången någonsin sedan jag joinade gymmet har ett spinningpass varit fullt. Vi var 55 personer som satt i rummet och då kom det ca 10 personer till som letade efter tomma cyklar. Fläktarna gick på maxfart men trots det rann svetten som aldrig förr, det var galet varmt i salen.

Jag älskar verkligen instruktörena som håller i klasserna, de kommer alltid med så knasiga frågor som får alla att skratta. Idag fick vi dock ett råd av instruktören nu när nyåret närmar sig, hon bad oss gå och köpa det dyraste vinet vi kunde hitta, smutta på det alldeles för oss själva under hela nyåret istället för att köpa någon billigt skit och halsa i oss flaska efter flaska...snacka om att alla skrattade, man får ta råden med en nya salt ibland.

En flaska Asti kommer garanterat att finnas i min kyl under nyårsafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0