Söndag

Sov ut i morse vilket jag behövde efter veckan som varit. Tog mig ut på en powerwalk kombinerat med en lätt jogg för att testa formen och insåg att jag fortfarande inte är helt kry, hade svårt att få ner pulsen. Det har nu nästan gått 2 veckor sedan jag började känna mig dålig, men jag antar att stressen inför alla tentor även gjort sitt och fördröjt tillfrisknandet.

Läste på Aftonbladet att det varit ett självmordsdåd i Sthlm, inte roligt att höra även om jag nu i ett par år väntat på att det ska inträffa. Sverige tror verkligen att ingenting kan hända i landet, för vi tar ju ingens parti. Tack och lov blev det inte värre än vad det blev men man får ju sig helt klart en tankeställare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0