Sekunder från att ringa polisen

Jag sover aldrig med öppet fönster men i går var det galet varmt så jag öppnade fönstret innan jag skulle lägga mig. Klockan 00.45 vaknade jag av att någon skrek och svor. Trodde först det var några fullisar som var på väg hem men eftersom det inte slutade kollade jag ut. Hade lite svårt att se i mörkret, men det visade sig att mina grannar över gatan hade världens fight. Tjejen skrek och svor, man kunde höra hur fly förbannad hon var. Jag kunde bara höra GET OUT OF MY HOUSE!!! gång på gång och blev då lite skraj, visste inte om hon fått oväntat besök eller vad som pågick. Plötsligt tog hon sig ut och fortsatte skrika och gråta hysteriskt och efter kom en kille. De höll på att skrika och springa ut och in genom huset i 2 timmar. Jag ska erkänna att när de vid ett tillfälle gick in igen och jag hörde dörrar och glas gå sönder var jag sekunder från att ringa polisen. De kunde ju ha dödat varandra som de höll på. Vad jag kunde höra från allt var iaf att snubben varit otrogen och hon i sin tur var galet arg.

Resultatet av allt blev att jag sov 4 h i natt och jag som skulle passa på att sova och ladda inför min tenta.

Update: kom hem från tentan och vem skriker och gråter igen tror ni? Är dem inte tysta i natt kommer jag personligen gå dit och säga till dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0