Nyst och snytit mig om vart annat

Idag vaknade jag riktigt sent och har sedan dess bara legat på soffan och försökt kurerat mig. Jag har idag varit i "nys-stadiet", jag får nysattacker som varar ett tag och mellan varje attack försöker jag snyta mig. Jag åker mer eller mindre alltid på detta när jag är förkyld så jag vet exakt i vilken ordning allt kommer. Har jag väl bara kommit över nys-stadiet är jag på bättringsvägen, även om det kan ta några dagar.  

Jag har iaf bokat om mitt genomgångsmöte imorgon till ett Skypemöte, tack vet jag dagens teknologi.

Annars så är jag på upploppssträckan nu, har 5 hinder kvar innan jag kan krossa mållinjen. Inga lätta hinder kvar men med mållinjen i sikte ska det mycket till för att jag inte ska ta mig in i mål...om jag så ska krypa på alla fyra!



Dagens måste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0