Närmar mig mållinjen

Då var tenta nummer två skriven och jag är halvvägs igenom. Nu återstår mina tentor i Stategic Marketing och HR, jag har tack och lov ett par pluggdagar kvar innan sista rycket.   

Idag har vädret varit knaisgt, började med världens solsken för att i nästa timme spöregna. Det regnade under hela vår tenta, blev nästan lite mysigt med ljudet från spöregn mot taket. Det var desto tråkigare att gå hem i ösregnet, min flatmate garvade ihjäl sig när jag steg genom dörren. Blöt som en hund är bara förnamnet...


Så här såg jag ut för någon månad sedan och då hade jag paraply...med det sagt kanske ni kan föreställa er hur jag såg ut idag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0