Men hallå

Mina nya flatmates kom in med posten idag och jag hade fått ett fint julkort från Sverige (1000-tack Leniz) och sedan ett brev från skolan. Självklart var det räkningen inför nästa termin, oj oj oj, hatar att se hur mycket som måste dras från kontot varje termin, men nu är det sista gången.

Som om det inte var nog kollade jag skolmailen och vad hittar jag där, jo ett mail från läraren i Statistics som jag ska läsa nästa termin. Han har redan skrivit ner allt vi behöver veta, allt från vilken bok som ska inhandlas till vilken tid första klassen är. Herregud, vi har ju just fått lov!

Antar att det bara är att ignorera, iaf ett par veckor till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0