Jag är inte din morsa

Jag har lärt mig precis hur min flatmate fungerar, stundtals är han som ett litet barn. Följande sms-konversation skedde här om dagen:

Flatmate- kan du köpa toapapper innan du kommer hem, det är slut?

Garp - jag kommer inte vara hemma förrän riktigt sent i natt, så det är nog bättre att du går och handlar det själv

Flatmate- jag kan inte gå till affären, jag är förbjuden att sätta min fot innanför deras dörr eftersom jag gjorde något dumt på fyllan där

Garp - varför är jag inte förvånad? Hur som helst har jag inte tid idag...

Hur svårt är det att gå till en annan affär för att köpa toapapper? Ibland blir jag galen när han måste blanda in hela huset i sina affärer, speciellt när man suttit hemma hela dagen och tittat på TV.

Med tanke på att det var jag som handlade toapapper dagen efter vill jag inte ens veta vad han har haft för sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0