Fullt ös

Idag har det varit fullt ös...

Jag var så rastlös i morse att jag började städa, detta trots att vi har städare som kommer imorgon och genomför storstädning, end of semester städning. Passade även på att flytta runt lite saker och plocka undan i mitt sovrum eftersom mina föräldrar är på ingång. Det känns helt sjukt att dem äntligen kommer hit, var ca 8 månader sedan jag såg dem sist...tiden går så galet snabbt.

Har precis skrivit ihop ett litet schema för morgondagen eftersom jag har en hel del som måste hinnas med:
-Måste skriva ut papper inför min sista tenta - plugga
-Hämta mina föräldrar på flygplatsen (hoppas ovädret håller sig borta, vill slippa förseningar)
-Se till att rummet är fixat så städarna kan göra sitt
-Skriva sista tentan
-Träffa mina polare, fira att terminen är över, samt säga hejdå till de som åker hem

 Dags att hoppa i säng så jag orkar med morgondagens schema...puhhh!  

Hit ska jag ta mig imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0