Första tentan närmar sig

Är lite smått stressad, ingen nyhet för mina kära läsare. Sluttentorna närmar sig och på fredag drar jag igång klockan 08.00 med Business law. Är det något ämne jag är lite orolig över så är det just Business law, inte för att det är speciellt svårt, mycket är sunt förnuft men med alla paragrafer och case som måste pluggas in känns det rätt överflödigt. Att jag dessutom hade sista inlämningen av vårt HR-projekt idag gör ju inte saken bättre, har varit fruktansvärt svårt att koncentrera sig på att plugga när man har ett arbete som inte varit klart.

Andra tentan är på lördag och den har jag inte ens börjat plugga till. Det är tydligen 40 multipal choice frågor om mina kära filosofer. Låter kanske enkelt men med tanke på hur flummigt ämnet är, har de säkert krånglat in allt och alla i varandra. Men jag kan ju alltid gissa =)

Nä, dags att borra ner ögonen i ett par paragrafer innan det är läggdags

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0