Ett 6-pack i handduk

När man bor i Australien möts man ofta av nya situationer som aldrig skulle ske hemma i Sverige, det får en att tänja på sitt tankesätt en aning. Idag när vi satt och åt fick jag syn på ett sexpack i handduk som var på väg äver parkeringen. Jag kommer verkligen inte bli någon paparazzi för det tog mig alldeles för lång tid att ta fram kameran. Hur som helst så traskade han in och beställde mat i bara handduk...haha, det skulle aldrig hända i Sverige. Jag klagar inte för killen var grymt snygg, men hur tänkte han liksom? Antar att han kom direkt från beachen och var hungrig, svårare än så behöver det inte vara =)

Fick iaf fram kameran en snabbis och fick fota genom fönsterrutan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0