Smög mig ut på "golvet"

Idag smög jag mig ut på "golvet" på jobbet och började höra mig för vad alla höll på med. Ni som känner mig vet att jag älskar kontorsmaterial, har en kreativ sida, gillar typiskt lagerjobb, älskar att organisera och måste alltid ha ett litet projekt att jobba med. Allt det kombinerat med min nyfikenhet gjorde att jag idag fick hoppa in och hjälpa till. Jag fick sy på den stora 20x20 meters bannern, bränna ut australienska flaggor och alltmänt njuta av saker jag tycker är fruktansvärt skoj. Idag fick jag en riktig aha-upplevelse, satt där bland trådarna och insåg att jag faktiskt får betalt för något som jag verkligen tyckte var superskoj att göra.

Idag promenerade jag hem med ett leende på läpparna!

En av mina utbrända flaggor




Brännpistolen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0