Nytt favoritprogram

Efter ca 10-12 timmars sömn i 3 dygn börjar jag nu känna mig på bättringsvägen. Ingen feber, ingen rinnande näsa och allmänt piggare. Idag passade jag på att sitta ute i solen ett par minuter och lyssna på min ljudbok. Just nu har jag väldigt svårt att lägga ifrån mig ljudboken, helt beroende!

Jag har avverkat ca 8 filmer, en massa avsnitt av diverse TV-serier och ett antal timmar framför YouTube under de senaste dagarna. Perfekt tidsfördriv när man är sjuk, jag har även hittat ett nytt favoritprogram här i Australien, även fast det är amerikanskt =) Undercover boss heter det och handlar om ett antal CEOs i stora organisationer som går undercover i sitt eget företag för att se vad som händer i deras organisation och hur deras beslut har påverkat personalen på "golvet". Efter en vecka undercover avslöjar de sig själva och förändrar livet för några av de anställda som de träffat på och arbetat med under sin vecka undercover.


På tal om jobb, imorgon är det dags att börja jobba igen, har möte med chefen och ska få lite nya direktiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0