Ny flatmate och nya ideér

Fick besök av mina nya flatmate för en stund sedan, hon var här och lämnade en massa saker på sitt rum. Det känns skönt att jag redan vet vem hon är, även om jag inte känner henne. Sam, jag och Bridget (som hon heter) gick i samma accountingklass under förra terminen, även om jag var den enda som slutförde kursen ;) Det blev en kort pratstund innan hon åkte hemåt igen.


Har hunnit med en del saker som rör Sverigefronten också, känns skönt att jag lyckats beta av ett och annat mail under helgen. Det är märkligt att livet aldrig bara kan flyta på, det dyker alltid upp något som måste fixas...

Under helgen har jag även börjat fundera på en massa saker, nya ideér jag vill prova, miniprojekt jag vill påbörja. Hade även ett bra businessamtal med min pappa, skönt att ha ett bra men kritiskt bollplank.

Time for bed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0