Första dagen på jobbet

Imorse var det premiär för min cykel och jag trampade på i ca 30 minuter för att ta mig till Burleigh Heads. Idag var det första dagen på mitt nya jobb. Det var fullt ös medvetslös som gällde men det kändes skönt att bli inslängd i allt på en gång. Jag hälsade på alla nya arbetskamrater, en skönt blandning av yngre och äldre, killar och tjejer och blandade nationaliteter.

Efter timmar springandes fram och tillbaka mellan en massa skyltar, maskiner och min dator var det dags att gå hem. Tiden försvann men kreativa Garpen har nu återigen fått blodad tand...


Kommentarer
Postat av: SS

psst... måste ha missat.. Vad är det för ngt jobb???

2010-08-25 @ 15:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0