En tenta kvar

3 down, 1 to go...

Avslutade precis min tenta i economics, nu återstår det bara en tenta om ca 18 timmar. Jag måste verkligen plugga så the pressure is on. Åh vad jag kommer att jubla om 20 timmar när jag lägger ner pennan.

Noterat:
- Jag har x-antal sömntimmar att ta igen

- Jag behöver glasögon, har fått sjukt dålig syn

- Jag har en flatmate mindre...iaf i ett par dagar

- Ytterligare en termin ska spenderas i huset, allt löst idag

- Har en hel del "måsten" att reda ut på Sverigefronten när tentorna är över, alltid är det något som måste fixas

- Jag måste köpa en cykel innan veckan är slut

Ytterligare en termin kommer spenderas under detta tak


Dags att dyka ner i böckerna en sista gång för denna termin...

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Sofia Persson

Hej

Jag undrade över ett par saker och hoppades att du kunde besvara dem.

1. När man skaffar sig ett australiskt bankkonto, kan man överföra sina pengar från sitt svenska till det australiska genom internet eller måste man ta ut sina pengar i sverige och växla dem till australiska valuta för att sedan sätt in dem i australien?

2. Har du bara ett bond stipendium eller har du flera stipendier, om ja kan du ge mig några förslag till var jag kan kolla?



MVH

Sofia



P.S. jag älskar din blogg och den har fått mig att gå efter mina drömmar efter gymnasiet.

2010-08-17 @ 17:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0