Börjar dra ihop sig...för vissa

Nästa vecka är det dags för O-week igen på Bond. Alla nya stundenter ska fixa allt praktiskt, lära sig hitta, lära känna nya vänner och parta. Jag har ytterligare en vecka att göra någonting vettigt innan plugget börjar. Det känns märkligt att allt snart drar igång igen men samtidigt känns det skönt att jag nu har bättre koll på allt. Dessutom är jag faktiskt glad att jag jobbat under lovet, hjärnan har inte helt gått och gömt sig.


På tal om skolan, måste snart även betala in skolavgiften. Det är det värsta, att se så mycket pengar bara försvinna från kontot. Men det är lika bra att få det gjort på en gång så jag slipper se pappret framför mig som en påminnelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0