Bilder från min födelsedag

Började dagen i poolen med ett pass deep water training


Vi drog till stranden för picknick och sol


Slappade och njöt av utsikten

Efter en lång dag på stranden drog vi till Broad beach för lite mat och sedan fortsatte kvällen. Vi mötte upp några vänner till mig och sedan dansade vi fram till 03.30 då jag stapplade in genom ytterdörren. Ibland är det bra att fylla år, jag fick gratis skjuss och dricka kvällen lång. Vädret var underbart, 27 grader och sol, men det kombinerat med drickande dagen lång gjorde sitt. Idag mår jag som jag förtjänar!

Kommentarer
Postat av: Kirran

Men hur kunde du hålla dig vaken till 03:30 undrar ju jag =)

2010-08-23 @ 15:27:33
Postat av: Garpen

Kirran, jag är så pass gammal nu så jag behöver inga powernaps längre ;)

2010-08-23 @ 16:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0