Bättre än Americas top model

Imorgon ska min vän Basia gå på catwalken på en stor modevisning. Det är hennes första modelluppdrag i Australien och som om inte det är nervöst nog, så har hon lyckats få en fraktur i foten. Jag såg hennes fot idag, den är helt svullen och jag vet inte hur hon ska lyckas klämma ner sin fot i någon högklackad sko. Dessutom berättade hon att hon inte kunde närvara under modellernas genomgång och koreografi på catwalken, så hon har ingen aning om var hon ska ta vägen. Haha, ja ni hör ju, det ska bli oerhört intressant och höra hur det har gått för henne på onsdag.

Men som jag sa till Basia, det är bara att göra sitt bästa; FAKE IT UNTIL YOU MAKE IT!
Jag menar, det värsta som kan hända är att hon ramlar och gör bort sig men det kan ju och andra sidan ge bra PR =)

Jag håller iaf tummarna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0