2 down, 2 to go

Lördag morgon och jag har redan varit iväg och avverkat min andra tenta, 2 down 2 to go!

Igår var det full rulle, började med 2 h revision i Economics, gick direkt till tentan i Public Speaking och sedan till batlabs för att plugga för OB tentan jag hade imorse. Jag var hemma vid 23-tiden för att äta och sedan försöka sova lite. Det blev 5 h sömn innan väckarklockan ringde imorse. Tentan i OB var precis så intensiv som den vi hade under vecka 7. Jag skrev konstant i 2 h och avslutade precis sista meningen när tiden var slut.

Just nu går man som på räls, när första tentan är över släpper man den och fokuserar på nästa, man hinner liksom aldrig att njuta över att kursen är över. Fast det är klart, det tar jag igen med råge den 19:e.

Dags att äta lite lunch och sedan bege mig till skolan för plugg...bara på´t igen!

Jag ska se till att lite av mammas godissändning packas ner bland allt pluggmaterial, för det kommer bli en lång dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0