Middag hos farmor & farfar

Ikväll är det middag hos farmor och farfar, dvs. jag kommer rulla hem ikväll. Farmor har en förmåga att laga en massa mat och hon brukar se till att våra tallrikar aldrig står tomma. Nu när hon dessutom vet att jag ska åka iväg finns chansen att maten aldrig kommer ta slut...

Det är många hejdå den här helgen och det kommer nog ta ett tag för mig innan jag inser att jag inte kommer se mina vänner och min familj på ett tag. Polletten har inte riktigt ramlat ner än.


Kommentarer
Postat av: Lena

Det gäller att alltid ha lite mat på tallriken när din farmor ser, med du hon lagar ju riktigt god mat så man ska inte klaga direkt ;)

2010-04-25 @ 22:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0