Intryck och fakta

Efter 24 timmar kan jag berätta följande:

- Priserna på mat är mer eller mindre samma som hemma i Sverige.

- Alla är sjukt trevliga och vill veta vem man är och vad man gör.

- Det blir mörkt vid 18-tiden nu under hösten.

- Solen tar sjukt mkt, var inte ens ute i solen igår mer än en 2 min promenad till poolen och tillbaka. Hann bli lite röd i fejjan.

- Det finns alldeles för många mynt här plånboken har en tendens att bli tung.

- Höst och över 24 grader, inte illa!

- Jag har inte träffat tjejen som redan bor här sedan innan. Hon är ute och reser innan nästa termin börjar. Allt jag vet är att hon är från Singapore och heter Yves.

- Alkoholbutiken med billigaste priserna ligger ca 50 meter ifrån huset, kan se butiksskylten från baksidan av huset.

- Vi svenskar har tydligen ett rykte här om att vi är BRA på att dricka alkohol.

Här bor jag


Kommentarer
Postat av: SS

Det finns en sak som du kommer lära dig och dricka och är bland det billigaste som finns: GOON!!!!!!

2010-04-30 @ 16:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0