Framme i underbara Australien

Jag har inte spenderat många timmar i Australien men kan redan nu säga att australienare är sjukt service minded och trevliga som få. Jag kommer trivas hur bra som helst!

Min första tanke när vi kom bort från flygplatsområdet var; oj, det skulle lika gärna kunna vara i USA, sjukt likt på något sätt. Samma typ av vägar och välklippta gräsmattor runtomkring. Här skulle jag kunna bo resten av livet.

Jag har hunnit med en massa sedan jag kom fram men just nu är jag alldeles för trött för att skriva så jag sparar det till imorgon istället.


Kommentarer
Postat av: SS

vill veta allt!!!! blir helt pirrig i magen.. ;).... ahhhhh.... galet kul!!!!

2010-04-29 @ 18:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0