Bamsekramar från vännerna mina

Idag har det blivit några extra hejdåkramar. Vet inte hur många gånger jag sagt det men det tål att upprepas; jag har verkligen världens bästa vänner!

För bara en stund sedan lämnade min barndomskamrat lägenheten med en bamsekram. Jag vet att oavsett var i världen vi befinner oss kan vi ta upp snacket när som helst. Det kan gå dagar, veckor, månader....vi pratar precis som om det var igår. Vi har gjort det förr och det kommer förhoppningsvis fortsätta så livet ut, vilket jag verkligen uppskattar.

Jag & L

Nu kanske ni förstår varför jag måste använda solglasögon så fort solen tittar fram ;)



Kommentarer
Postat av: L

Det kommer fortsätta det vet jag!

2010-04-27 @ 00:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0